
Branża: | Agencja marketingowa |
Rynek: | Polska |
Rodzaj oprogramowania: | Software |
Data projektu: | 2019-2020 |
Problem: | Usprawnienie procesu |
Nasza rola w zespole: | Wykonanie + zarządzanie |
Realizacja projektu
5 osób
Wielkość zespołu
24 miesiące
Czas trwania projektu
Status projektu
Zakończony
Skala trudności
6/10
Opis zlecenia
Klient zgłosił się do nas, że chciałby być jak najbardziej transparentny wobec swoich klientów. Powiedział, że teraz wszystkie materiały udostępnia klientom ręcznie, przez co marnuje w firmie bardzo dużo zasobów. Klient chciał stworzyć system, gdzie każdy klient po zalogowaniu będzie miał informacje tj.
- faktury + status płatności + opcja płatności online
- historia wiadomości email klient <–> firma
- dokładne raporty z poszczególnych usług
- wewnętrzny komunikator do komunikacji z klientem
- możliwość dokupienia dodatkowych usług agencji
- dokładny wykaz czynności wykonanych w trakcie współpracy (co zostało zrobione, kiedy itp)
- informacje kontaktowe do firmy + informacje kontaktowe do opiekuna
Klient chciał aby wszystkie poszczególne elementy tworzyły się automatycznie, bez żadnej ingerencji jego pracowników. Dodatkowo agencja klienta pracuje w oparciu o różne rozwiązania SaaS i klient nie chciał z nich rezygnować, co powodowało, że nasz system musiał ze wszystkimi narzędziami współpracować.
Co zrobiliśmy
Wykonaliśmy system, gdzie po podpisaniu umowy (klient z agencją), klient agencji otrzymuje dane do logowania. Po zalogowaniu widzi od razu wszystkie informacje, które dotyczą jego umowy. Jeżeli wykupił usługę SEO to widzi wykresy dotyczące SEO itp.
Poszczególne dane zaczytywane są na bieżąco z narzędzi tj. google search console, google ads, narzędzie do obsługi projektów, arkusze google itp.
Dodatkowo nasz klient (agencja) otrzymał szereg raportów za pomocą których może dokładnie analizować pracę swoich ludzi oraz jakość i efektywność działania swojej firmy.
Co uzyskał klient
Klient otrzymał system, który automatycznie wykonuje wszystkie zadania oraz udostępnia klientom agencji niezbędne informacje i raporty dotyczące ich współpracy.
Po wdrożeniu, system jest nadal rozbudowywany o powiadomienia SMS, powiadomienia push oraz inne funkcjonalności, które sprawiają, że klient agencji czuje się jeszcze bardziej zaopiekowany.
Chcesz poznać więcej szczegółów?
Ten projekt był znacznie bardziej rozbudowany i skomplikowany niż kilka zdań napisanych powyżej.
Jeżeli chcesz poznać ten temat dokładniej – zostaw swój nr telefonu 🙂