
Branża: | Call center |
Rynek: | Polska |
Rodzaj oprogramowania: | Software |
Data projektu: | 2019-2021 |
Problem: | Usprawnienie procesu |
Nasza rola w zespole: | Wykonanie + zarządzanie |
Realizacja projektu
6 osób
Wielkość zespołu
24 miesiące
Czas trwania projektu
Status projektu
Zakończony
Skala trudności
8/10
Opis zlecenia
Nasz klient otwierał biuro call center, które miało za zadanie wykonywanie i odbieranie połączeń. Wszystkie połączenia musiały być nagrywane, musiała tworzyć się kolejka połączeń, musiała być możliwość wysyłania i odbierania SMS + panel raportowy dla zarządu.
Każdy klient do którego było wykonywane połączenie musiał mieć również swoją kartę, więc trzeba było do systemu call center stworzyć również system CRM.
Klient w ramach call center prowadził również sprzedaż wysyłkową, więc potrzebował aby system call center został zintegrowany z systemem do obsługi zamówień
Co zrobiliśmy
Wykonaliśmy kompletny system do obsługi połączeń, dzięki któremu kilkadziesiąt osób mogło wykonywać i odbierać połączenia, a ich przełożeni mogli te połączenia odsłuchiwać i analizować.
Dodatkowo został stworzony system CRM, gdzie każdy kontakt miał swoją kartę. W momencie jak klient miał swoją kartę i dzwonił do firmy to agent, który dostawał połączenie miał wgląd w informacje odnośnie klienta dzwoniącego.
Dodatkowo cały system został zintegrowany z systemem magazynowym, który obsługiwał wysyłkę paczek.
Dane pobierane z powyższych systemów zostały połączone i przedstawione w formie graficznych raportów, dzięki którym zarząd i kadra zarządzająca mogła dokładnie analizować pracę firmy i podejmować decyzję na podstawie konkretnych liczb.
Co uzyskał klient
Klient otrzymał kompletny system do pracy jego call center.
Po wdrożeniu systemu świadczymy również usługę wsparcia, na bieżąco monitorując wszystkie parametry systemu i wprowadzając ewentualne poprawki.
Chcesz poznać więcej szczegółów?
Ten projekt był znacznie bardziej rozbudowany i skomplikowany niż kilka zdań napisanych powyżej.
Jeżeli chcesz poznać ten temat dokładniej – zostaw swój nr telefonu 🙂